Konsultatsioonifirma Magid Advisorsi uuringust selgub, et
Uberi kasutamine on kasvanud märkimisväärselt. Uuringu tarbeks küsitleti 2400 inimest ning selgub, et kui möödunud aastal kasutas Uberit vaid neli protsenti vastanutest, siis tänavuseks on näitaja tõusnud juba 17 protsendini.
Küsitlusele vastajatelt päriti ka selle kohta, kas Uber võib muuta nende suhtumist isikliku auto ostmisesse. 22 protsenti vastanutest, kes olid viimase poole aasta jooksul Uberi teenuseid kasutanud, märkisid, et plaanivad isikliku auto ostu edasi lükata.
Magid Advisorsi president Mike Vorhaus uskus, et inimeste suhtumine Uberisse võib hakata tulevikus kajastuma ka automüüginumbrites.
Mõistagi võib Uber kaasa tuua ka vastupidise efekti – inimesed hakkavad Uberi tõttu üha rohkem autosid soetama. Teadaolevalt annavad osad autopoed Uberi autojuhtidele isegi lisasoodustust.
Vorhaus uskus, et selle küsitluse tulemusi võib üle kanda vähemalt kolmele-neljale miljonile inimesele, kes lükkavad autoostu Uberi tõttu edasi.